Nienaganny Radosław z TVN24

Czyli, o drwalach, i o tym, jak zostać lalunią z brodą...



Od kiedy pojawiły się wzmianki o nachodzącej modzie na „seksualnego drwala”, wszędzie widzę drwali. Rozprzestrzeniają się wśród mężczyzn jak wirus.

http://blog.mybaze.com/


http://boska.mykmyk.pl/

Nawet za piłką biegają... 


My Polacy zawsze staramy się nie być gorsi, więc i nasze ulice zaludniły się drwalami. Są wszędzie.
Trochę zaczyna mnie to męczyć, dlatego z radością powitam nowe trendy...



Od jakiegoś czasu na antenie TVN24 widzę nowego prezentera, który jest wzorcem mody na „przystojnego drwala”, który ze względu na swą doskonałość, po śmierci powinien spocząć w Sevres pod Paryżem obok wzorca metra.
Nieprzyzwoicie przystojna lalunia, która z pewnością więcej czasu spędza przed lustrem i śledzeniu magazynów modowych, niż na oddychaniu.


Na pozór męski, ale gdyby poburzyć mu tą jego pieczołowicie układaną „drwalską” grzywusię, pewnie umarłby na zawał…
Oglądanie go sprawia mi jednak przyjemność.
Ilekroć go widzę, usiłuję znaleźć jakąś, choćby mikroskopijną niedoskonałość. To wciąga, choć jak dotąd sromotnie przegrywam.
Nienaganny Radosław pewnikiem uczęszczał na jakieś specjalistyczne zajęcia,
 łącznie ze Szkołą  Seksownego, Choć Niestabilnego Spojrzenia im. Antoniego Pawlickiego,


czy Akademią Zimnych, Ale Czarujących Uśmiechów im. Borysa Szyca...


Ale przyjdzie taki czas, że znajdę fragment łupieżu na jego klapie jego marynarki.
Sfotografuję, powiększę, z satysfakcją opublikuję, i zadepczę.
Bo po męskich cipach mnie mdli i już.
Dlatego, że mimo niebieskich oczu, nigdy taki piękny nie będę... ;)






9 komentarzy:

  1. choć od pewnego czasu podobają mi się łysi faceci, to nie miałabym nic przeciwko temu, żeby Antoni na mnie spojrzał... :)))))))
    co do "drwali"....niektórym daleko do faceta ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antoni ma lekkiego zeza... :)

      Usuń
    2. a to mi nie przeszkadza, póki nie wygląda jak ta lama ... :)

      Usuń
    3. ;)))))))))))))))))))))))

      Usuń
  2. Oj wkurwiaja mnie ci pseudo drwale. Ale moja zona twierdzi, ze malo kobiet wybierze taki okaz - mowi, ze kobiety juz jedna pizde maja i druga im nie potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  3. O to to właśnie! Żeby chłop miał więcej kosmetyków i większą szafę???? Zgroza! Wolę lamę :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiechnięte zwierzątko...i nowe trendy...zdecydowanie to jest to...

    OdpowiedzUsuń

Lekkie, wakacyjne opowiadanko...

  Kończę nową książkę i w ramach odpoczynku od niej, wyskrobałem opowiadanie. Może komuś dobrze zrobi na głowę, może kogoś zrelaksuje, a nie...

Najchętniej czytane